مبلغی انتخاب کنید :




×
نظرات اهالی وب درباره آیپد مینی | iPad Mini
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: نظرات اهالی وب درباره آیپد مینی | iPad Mini

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2012
    عنوان کاربر
    كاربر نيمه فعال
    شماره عضويت
    177
    نوشته ها
    977
    می پسندم
    466
    سپاس از شما
    1,171 بار در 603 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    202

    نظرات اهالی وب درباره آیپد مینی | iPad Mini

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    موجودی انبارهای اپل از آیپد مینی خیلی زود به اتمام رسید و عده زیادی از خریداران به زودی آن را در یک (!) دست خواهند گرفت. اما طبق معمول اهالی وب و گیک‌هایی که به بررسی محصولات می‌پردازند، زودتر از سایرین به گجت جدید دست یافته و بررسی های مختلفی را انجام داده‌اند.

    در اینجا قصد نداریم به جزئیات بپردازیم. بلکه نقاط قوت و ضعف کلی و حس این گیک‌ها و وبلاگ‌نویس‌ها از کار با آیپد مینی را منعکس خواهیم کرد.


    دیوید پوگیو از نیویورک تایمز


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    با قیمت گذاری بالا، اپل به تبلت‌های اندرویدی و ایبوک ریدرها امکان ادامه حضور داد. البته آن تبلت‌ها نمایشگرهای بسیار با کیفیتی دارند که آیپد مینی ندارد. در مقایسه با رقبای 7 اینچی‌اش، آیپد مینی با نمایشگر بزرگتر یک دستگاه فوق العاده شیک‌تر، جذاب‌تر و البته نازک‌تر است. به جای یک دوربین، دو دوربین دارد. اندازه و و کیفیت ساخت دستگاه بسیار عالی ست. و فراتر از اینها، یک کاتالوگ اپلیکیشن [اختصاصی] بسیار بزرگ را دارد که دارندگان تبلت‌های اندرویدی فقط می‌توانند رؤیایش را داشته باشند.



    جان گروبر از درینگ فایربال


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    واقعاً سبک و نگه داشتن آن با یک دست ساده است. طراحی سخت افزاری، گوشه‌های گرد و دکمه‌های فلزی به جای پلاستیکی، باعث می‌شود آن را بهتر و شیک‌تر از آیپد رتینا بدانم، ولی مایه نا امیدی است که بعد از 7 ماه استفاده از آیپد رتینا بخواهید به نمایشگر آیپد مینی نگاه کنید... آیپد ایده‌ال برای من، آیپد مینی رتینا خواهد بود.



    اد بیگ از یو اس اِی تودِی


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    نشسته روی صندلی هواپیما یا خوابیده در تخت خواب، من مطالعه روی آیپد مینی را در کل لذت بخش تر از مطالعه با آیپد اصلی یافتم. البته گر چه می‌توانید با راحتی بیشتری یک دستی از آن استفاده کنید، ولی هنوز من به استفاده دو دستی تمایل بیشتری دارم.


    موقع دانلود محتوا در پس زمینه، کمی کندی در ثبت و نمایش اسکرین شات‌ها مشاهده کردم که مشابه اش را در آیپد اصلی هرگز ندیده‌ام. عمر باتری در استفاده من از وای-فای همراه با روشنایی 75٪ نمایشگر، و تماشای یک ویدیو 9 ساعت بود و اپل قول یک ساعت کمتر برای مدل سلولار را داده.



    جیم دارلریمپل از لوپ اینساید


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    علاوه بر استفاده روزانه برای کارهای عادی، فهمیدم که جاهایی که معمولاً از آیپد اصلی استفاده نمی‌کردم آیپد مینی را برای کار بر می‌دارم. برای مثال، اگر دارم تلفنی صحبت می‌کنم معمولاً از آیفون برای چک کردن برخی چیزها یا یادداشت برداشتن موقع راه رفتن یا سر زدن به وب سایت‌ها استفاده می‌کنم. حالا، از آیپد مینی هم استفاده می‌کنم چون آنقدر کوچک هست تا راحت جا به جایش کنم و آنقدر بزرگ نیست که سنگینی کند. معتقدم که "هر چی پول بدهی، همانقدر آش می‌خوری." آیپد مینی نمونه واضحش است. اگل می‌خواهید 50 دلار صرفه جویی کنید و یک تبلت ارزان بخرید، خوش باشید. اما اگر کیفیت را می‌خواهید، آیپد مینی منتظر شما خواهد بود تا تصمیم منطقی بگیرید.


    موقع کتابخوانی استراحت شست شما در لبه نمایشگر به عنوان ورق زدن تلقی نمی‌شود چون نمایشگر هوشمند است ولی کافی است یک تپ روی صفحه داشته باشید تا صفحه به طور خودکار ورق بخورد.



    اسکات استین از سی نت


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    خوب: آیپد مینی یک طراحی فوق باریک و سبک دارد و خیلی خودمانی‌تر و شبیه به کتاب تر از آیپد اصلی است. در ضمن با دوربین‌های خوب، ظرفیت‌های ذخیره سازی مختلف، و آنتن سلولار، کاربردهای کلی را که با آیپد بزرگ می‌شود تجربه کرد ارائه می‌کند.


    بد: قیمت آیپد مینی گران است به خصوص با در نظر گرفتن نمایشگر 7.9 اینچی که رزولوشن پایینی دارد. چیپ A5 هم به قدرتمندی چیپ آیفون 5 و آیپد نسل چهارم نیست. و البته اگر دست‌های بزرگی دارید تایپ کردن روی نمایشگر هم زیاد راحت نیست.


    نظر کلی: اگر تجربه کامل آیپد را در یک قاب کوچکتر می‌خواهید آیپد مینی ارزش قیمتش را دارد. و گر نه، جایگزین‌های خوبی با قیمت پایین‌تر برای آن هست.



    والت ماسبرگ از وال استریت ژورنال


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    آیپد اصلی با اینکه کوچکتر و سبک‌تر از یک لپ تاپ بود، هنوز برای نگه داشتن با یک دست خیلی سنگین بود و معمولاً دو دست را مشغول نگه می‌داشت. آیپد مینی دقیقاً آن چیزی را که اپل قول داده ارائه می‌کند: ارائه تجربه آیپد بزرگ در یک محصول کوچکتر و سبک‌تر. هر اپلیکیشنی که روی آیپد بزرگ اجرا می‌شود اینجا هم روان کار می‌کند. ساعت‌ها توانستم بدون خستگی آن را با یک دست نگه دارم. تنها شکایتم این است که برای جا شدن در اکثر جیب‌های من (!) پهنایش زیاد است و البته رزولوشن نمایشگر هم نسبت به رتینای آیپد اصلی یک گام به عقب تلقی می‌شود. طول عمر باتری در تست من یک ساعت بیشتر از کیندل فایر HD ولی 17 دقیقه کمتر از نکسوس 7 بود.



    تیم استیونس از انگجت


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    نمایشگرش رتینا نیست ولی ارائه رزولوشن نمایشگر 9.7 اینچی در قابی 7.9 اینچی به معنای بالا رفتن تراکم پیکسل است؛ از 132 در آیپد 2 به 163 پیکسل در اینچ ولی هنوز از آیپد رتینا با 264 پیکل در اینچ عقب است. این فقط یک آیپد کوچک شده نیست، بلکه از خیلی جنبه‌ها بهترین تبلت اپل تاکنون است؛ دستگاهی که به طرزی باور نکردنی باریک، فوق العاده سبک، و مشخصاً با کیفیت ساخته شده و عمر باتری خوبی هم دارد. لذت کار با آن این است که می‌شود در حال راه رفتن در دفتر و جاهای دیگر با یک دست نگهش داشت و با آن کار کرد. در تست باتری من 12 ساعت و 43 دقیقه دوام آورد.



    جاشوا توپولسکی از دِ ورج


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    ایرادگیری‌های کوچک به کنار، آیپد مینی از نظر طراحی، کیفیت قطعات، و کیفیت ساختش یک سر و گردن از رقبا بالاتر می‌ایستد. و البته یک ویژگی دیگر هم دارد که به همین اندازه مهم است: دستگاه شخصیت دارد. بدی آن در وهله اول قیمتش است که باید گفت تبلت ارزانی نیست. و البته گاهی نگه داشتن آن در دست مسخره می‌شود. اگر نمایشگر رتینا داشت خیلی خواستنی تر می‌شد. آیا حاضر هستم آن را به خاطر مجموعه نرم افزارها یا طراحی سخت‌افزاری، یا طول عمر باتری بخرم؟ به هیچ وجه. و این را به عنوان کسی که با نکسوس 7 خودش زندگی و عشق می‌کند، با اطمینان می‌گویم.


    منبع :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] nareji


    موضوعات مشابه:

    2 کاربر پست C0D3R عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •